Etiketter

onsdag 1 december 2010

10km FILM

Första december! Fick du en god chokladbit eller en överraskande julbild bakom luckan?

Själv har jag ratat kalendern i år. Istället har jag startat filmmaratonet 10kmFILM på facebook


Varannan dag fram till den 24e december ska vi se på en filmklassiker. Vi börjar imorgon med The Shawshank Redemption, för övrigt på IMdB's 250-toplistas förstaplats. Gå fast in där och kolla om det är nån särskild film du vill se så kan vi lägga in den  i schemat. Alla som är intresserade av film är välkomna att joina!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. fy fan va bra! jag är totally på liksom!! vad för klassiker kommer det mera då? när lammen tystnar, saw, flickan från tändsticksfabriken och astrid lindgren? sunes jul, star wars och harry potter och sist sen men inte sist vill vi se schindlers list :)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr kommer jag inte lägga in några skräckfilmer här, många tycker inte om skräckfilmer. Vi kan köra en skräckfilmsmara vid ett senare tillfälle sen. Sunes jul, jag tror inte jag har sett den, inte heller tomten är far till alla barnen. Men den har alla andra sett så att jag får se med den. Shindlers list, star wars, harry potter, bra idéer! Tänker du på nån särskild Harry P film?

    SvaraRadera