Etiketter

lördag 26 mars 2011

Alltså, jag är på så bra humör ikväll. Inte minst för att jag har min seriöst första lediga helg som den VIKING som jag varit den senaste veckan. I'm gonna book your trip. Bon voyage sailor!

Märkte att jag inte skrivit mycket om min vecka som reporter i medieverkstaden. Det var helt toppen.
Vi levde för dagen och var i rörelse 24/7. Vi hade en och en halv dag för varje projekt (artikelskrivande, dokumentärfilm och videoreportage)

Här är jag med i en enkätsartikel.

Den här gjorde vi i min grupp.

Filmen om sophämtaren var roligast att göra. Vi turades om att sitta och filma och ställa frågor inne i bilen. Vi fick bara plats två i kabinen så resten for efter i mammas golf. Tror till och med den skymtar i nåt av klippen.

1 kommentar:

  1. Finland/Sverige/Åland vilket gäng. Man var ganska tveksam till det från början men nu när resultatet har visat sig är jag nöjd.

    ha de

    SvaraRadera