Etiketter

söndag 14 november 2010

Mitä sinusta tulee isona?

Håller som bäst på och funderar på min framtid, vem och vad jag vill bli tills jag blir stor. Alla ska vi ju bli det nån gång!

Jag har många alternativ, som jag skulle vara redo att jobba hårt för, men jag kan bara inte välja vilket, it. Igår i Kuopio föddes nya idéer. Hemskt när man får för många alternativ. Helst av allt skulle jag vilja göra allt, och bli samhällsekonom med specialskills inom akvarellmålning, läkarvetenskap och sömnad. Och historia, informationsteknik och kanske biokemi. Det skulle bli ett några årtiondens studier.

Fustrerande att ha möjligheterna att göra vad som helst, men inte kan välja allt.

2 kommentarer:

  1. Varför inte en sömnig historiemålare med fördjupning inom läkande vetenskapstekniker?

    SvaraRadera
  2. hahaha bra där Marie :)Jag önskar jag kunde hjälpa dig med lite inspirerade jättesmarta saker men det vill sig inte, jag sitter i liknande dilemma. Jag har möjlighet att göra vad som helst och helst av allt gör jag ingenting... o.0 Btw. Vad säger du om jag kommer dit upp den 17 dec och plockar hem dig? jag måste vara på åland den 21 kl. 15 igen vad tror du? :) KRAAAM tänker på dig!

    SvaraRadera