Etiketter

fredag 10 december 2010

Hej och Byebye

Nu har det varit bloggpaus ett par dar eftersom internet har varit nere. Men nu är jag tillbaka, för att åka bort  ett dygn igen.

I kväll, mina damer och herrar, ska jag träffa den ovanliga arten jämnåriga. Sade till en bekant i telefon idag, att jag verkligen hoppas att ordspråket "man blir som dem man umgås med" inte stämmer i det här fallet. Det, eftersom de få jag umgåtts med här till största delen varit legosoldater (såna som kastar lego), skrikande röda paket som vill ha mer läsk och slutligen förnuftiga vuxna. Vid detta laget har jag inte lust att ansluta mig till någon av de kategorierna. Men hur som helst, det ska bli roligt att komma bort från gården några dagar och uppleva något nytt.

Hörs på lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar