Etiketter

söndag 10 oktober 2010

Pallilla

Hop-Lop-parken igår med barnen. Ett STORT lekrum med vadderade kuddställningar, rutschkanor och spel. Barnens paradis, mitt med om jag varit ca en meter kortare. Höll koll på 2åringen, som var en riktig äventyrare. Ville föra de största trampfordonen, åka i brantaste rutschkanan och sprang om 7åringarna i nättunnlarna. Vilken brud!

Efter hop-lop for jag med Anja på Pumppajumppa. Var smart nog att inte vräka på med vikter den här gången, så idag kan jag iallafall smärtfritt röra på benen.

Ikväll super bootie workout med Nilsiädamerna.

Om en vecka är det helsingfors som gäller, i hela 9 dagar! Under den tiden står Mommos 80-kalas,  Oskar, kaffe med  bekantingar, klippning och kanske ett par öl på kalendern. Skogen i all ära, men jag längtar dit!

Och nu lite trevliga bilder!













   

Barcelona med Oskar. Vem ler störst?

 Linn och jag lämnar inget åt slumpen när vi reser. Allt ska med!
 Att försöka säga MU i kör
 Linn är så söt när hon är arg

 Och slutligen Magnus Uggla, för att han är en glad liten gubbe







Bisous à vous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar